środa, 2 stycznia 2013

Liebster Awards

                             Zostałam nominowana do Liebster Awards przez TheNikaJB!


  Dziękuję bardzo za to wyróżnienie. Jest ono dla mnie motywacją do dalszego pisania opowiadania. Jednocześnie cieszę się, że pomimo zaledwie czterech rozdziałach już odniosłam pewien sukces :)
Przejdźmy do pytań...



1.  Skąd jesteś?
2. Pamiętasz co było pierwszym tekstem/ książką/piosenką jaką napisałaś? O czym to było?
3. Jak wyglądałaby twoja wymarzona randka i gdzie by ona była?
4. Co cię pociąga u facetów?
5. Masz jakieś tatuaże? Lub chciałabyś mieć?:D
6. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
7. 3 najważniejsze rzeczy w życiu?
8. Gdybyś miała jechać na bezludną wyspę, to jakie 3 rzeczy byś wzięła?
9. Twoje marzenia?
10. Jaki najdziwniejszy prezent dostałaś?
11. Emm, nie wiem o co by tu zapytać.:) Byłaś kiedyś zakochana?


Moje odpowiedzi:

1. Pochodzę z woj. wielkopolskiego. 
2. Pierwsze opowiadanie jakie napisałam od siebie było o jakimś zaczarowanym lustrze. Dokładnie nie pamiętam :D .
3. Moja wymarzona randka musiałaby odbyć się na plaży przy zachodzi słońca, gdzie na piasku chłopak przygotowałby ognisko i koc, z butelką wina.
4. U facetów pociąga mnie zwykły kolczyk w uchu, lub tunel oraz sześciopak <3
5. Nie mam tatuaży. Chciałabym mieć na prawej łopatce mini ptaszki.
6. W sumie nie mogę odpowiedzieć "tak", lub "nie", ponieważ sama tego nie przeżyłam. Możliwe, że istnieje.
7. Według mnie najważniejszymi rzeczami w życiu są  miłość, zdrowie i szczęście.
8. Gdybym jechała na bezludną wyspę wzięłabym dużo wody min., ogień i mojego psa.
9. Moim marzeniem jest pracowanie jako modelka, i spotkanie z Justinem Bieberem :)
10. Najdziwniejszy prezent... nie przypominam sobie żebym dostałaś na tyle dziwny prezent abym zapamiętała go do dzisiaj.
11. Nie byłam zakochana, jedynie zauroczona. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz